Sugjerime & Ankesa


 

 

Si Partnere Biznesi, per te patur nje marredhenie te qendrueshme sa me afatgjate, ne kompanine tone ne i japim fokusin e  duhur zerit te klientit
Ne kete menyre klientet tane na ndihmojne qe per te qene sa me afer tyre, te mundohemi ne cdo kohe te permiresojme  produktet dhe sherbimet tona financiare.

Per cdo sugjerim,kerkese apo shqetesim qe doni te shprehni.Ju lutem mos hezitoni te na kontaktoni :

1-Ne cdo dege apo presence te NOA-s me afer Jush,  per me teper detaje ju lutem gjeni rrjetin e degeve ketu

- duke kontaktuar personalisht stafin ne dege i mire trajnuar per t’ju ndihmuar ne cdo situate dhe problematike si dhe ne percjelljen e sugjerimeve apo shqetesimeve tuaja ne Njesine e Menaxhimit te Ankesave dhe  Sugjerimeve nga Klientet.

- duke plotesuar formularin “Ankesa nga Klientet” te cilin e gjeni ketu,ose qe gjendet ne cdo zyre te NOAs dhe dorezuar,postuar ate ne cdo presence te NOA-s me afer jush.

 

2- Ne email ankesa@noa.com.al apo numer telefoni Call Center:  068 400 14 03

 

3- Duke na shkruar ne adresen:

Njesia e Ankesave nga Klientet
Drejtoria e Pergjithshme e  NOA Sh.A.
Rr. Tish Daia, Kompleksi Haxhiu (Kika 2)
Pallati 2, kati 1, Tirane, Shqiperi

 

Njesia  e ankimimeve, ne kuader te kujdesit ndaj klientit, me profesionalizem dhe ne kofidence ne perputhje me politikat ne fuqi, pas nje investigimi te situates me paanshmeri te plote, do tju  kontaktoje duke ju pergjigjur cdo shqetesimi tuaj!

 

   Faleminderit per cdo Sugjerim apo Ankimim te shprehur

   Faleminderit per Besimin e treguar dhe  zgjodhet NOA Sh.a. si Partnere Biznesi